Mapowanie wideo 3D na potrzeby promocji nowego tabletu Nvidia Shield

MAPOWANIE WIDEO 3D NA POTRZEBY PROMOCJI NOWEGO TABLETU NVIDIA SHIELD

Firma PROIETTA, we współpracy z MPR Integrated Communication, brała udział w promocji nowego tabletu NVIDIA SHIELD z wykorzystaniem mapowania wideo 3D w trakcie słynnego festiwalu LUCCA COMICS & GAMES.
Firma NVIDIA Italy postanowiła promować swój nowy produkt za pomocą narzędzia o silnym oddziaływaniu emocjonalnym: projekcji z wykorzystaniem mapowania wideo. Pokaz przykuł uwagę ogromnej publiczności międzynarodowej (ok. 400 000 osób), która przybyła na festiwal do Lukki.
Niezapomniany pokaz świetlny: gry wideo pojawiające się między łukami i oknami, smugi światła igrające z detalami architektonicznymi, iluzja nagłego upadku oraz spektakularna, ruchoma grafika wzmocniona ciekawą ścieżką dźwiękową przyciągały wielu fanów gier w godzinach 18:00-22:30 przez wszystkie cztery wieczory festiwalu na uroczym Piazza del Giglio.
Dwa projektory o mocy 20 000 ANSI lumenów zapewniły doskonałą widoczność projekcji i pozwoliły docenić ich jakość. Zaskakujący efekt niespodziewanego spektaklu światła i dźwięku w połączeniu z oryginalnością wybranego narzędzia mapowania 3D zaintrygowały widzów, jednocześnie prezentując nowy produkt NVIDIA promowany w trakcie wydarzenia.